• نام نویسندهنویسنده :کارشناس زیبایی برورو
  • تاریخ انتشار :۸ مهر ۱۴۰۳
انواع مدل رنگ مو پاییزی جدید و ترند پاییز ۱۴۰۳

وقتی فصل پاییز میاد، با الهام گرفتن از رنگ های پاییزی، میتونین یه عالمه ایده برای رنگ مو پاییزه پیدا کنین. رنگ مو های مناسب پاییز تنوع خیلی بالایی دارن و انتخاب از بین اونا خیلی سخته. اگر شما هم نمیدونید که کدوم رنگ مو سال پاییز رو انتخاب کنین که هم ترند باشه و هم جذاب و جدید، ادامه مقاله برای شماست. چون میخوایم انواع جدیدترین رنگ مو پاییزی رو بررسی کنیم تا هرکسی با توجه به سلیقه خودش بهترین رو انتخاب کنه.

رنگ مو پاییزی

انواع رنگ مو برای پاییز جدید

در این قسمت بیاین انواع رنگ مو مناسب فصل پاییز رو به صورت کامل بررسی کنیم و مناسبترین ها رو برای هر فردی بهتون توضیح بدیم. رنگ موهای گرم پاییزی در این فصل بسیار محبوب هستند و تنوع بالایی دارند و شما به راحتی میتوانید از بین آن ها انتخاب کنید.

مدل دکلره و رنگ مو

انواع رنگ موی پاییزی گرم و تیره

رنگ های گرم پاییزی، یه انتخاب کلاسیک و محبوب برای فصل سرد سال به حساب میان. این رنگ ها با زیبایی و جذابیتی که دارن، بهتون کمک میکنن که توی پاییز، یه رنگ مو طبیعی پاییزی و جذاب داشته باشین. رنگ های گرم پاییزی خیلی هستن ولی به طور کلی میتونیم اونا رو به چند تا رنگ اصلی و خیلی پر طرفدار تقسیم کنیم.

رنگ مو گرم و تیره پاییزی

۱. رنگ مو پاییزی قهوه ای شکلاتی: یه رنگ مو برای فصل پاییز کلاسیک و همیشه محبوبه، با هر رنگ پوستی هماهنگ میشه و یه ظاهر شیک و خیلی طبیعی بهتون میده. اگر دنبال یه رنگ مو فصل پاییز جذاب ولی ساده هستی، بهترین انتخاب برای تو قهوه ایه.

رنگ مو پاییزی قهوه ای شکلاتی

۲. رنگ مو برای پاییز مسی: دومین رنگ، مسی هست. رنگ مسی، یه رنگ گرم و جذابه که به خصوص برای کسایی که پوست گندمی و موهای موج دار دارن مناسبه. اگر میخواین یه رنگ مو مخصوص فصل پاییز داشته باشین که خیلی راحت با لباس هاتون ست کنین، مسی یه انتخاب خیلی خوب برای شماست که میتونه استایل شما رو هم کلاسیک تر کنه.

رنگ مو برای پاییز مسی

۳. رنگ مو پاییزه زرشکی: رنگ زرشکی هم یه رنگ مو در فصل پاییز خیلی پر طرفدار و جذابه که بهتون یه ظاهر خیلی متفاوت میده. اگر کلاسیک پوش هستین، حتما زرشکی رو یه بار تست کنید.

رنگ مو پاییزه زرشکی

۴. رنگ مو پاییز عسلی: رنگ گرم بعدی، رنگ عسلیه. عسلی یه رنگ گرم و روشنه و اون رو به عنوان بهترین رنگ مو برای فصل پاییز برای افرادی با پوست روشن معرفی کرد.

رنگ مو پاییز عسلی

۵. رنگ مو مخصوص پاییز مشکی: رنگ مو گرم پاییزی و جذاب بعدی که یه مدل رنگ مو برای فصل پاییز به حساب میاد، مشکی هست. یه رنگ کلاسیک و همه کاره ست که با هر سبکی به خوبی هماهنگ میشه و خیلی خوشگله.

رنگ مو مخصوص پاییز مشکی

تا اینجا یه سری مدل رنگ مو برای پاییز گرم و تیره بهتون معرفی کنین. تمام این رنگ ها به شما یه استایل کلاسیک تر میدن و برای افرادی که کلاسیک پسندن مناسبن. اما اگه میخواین یه رنگ مو دخترانه پاییزی و جذاب تر داشته باشین، باید یه سری رنگ های فانتزی تر انتخاب کنین. در ادامه بیاین یه سری رنگ مو مناسب برای پاییز فانتزی تر رو بهتون معرفی کنیم.

قیمت دکلره و رنگ مو

انواع رنگ مو فانتزی پاییز

یکی دیگه از انواع مدل های رنگ مو های پاییز، رنگ های فانتزی هستن. اگر میخواین یه ظاهر متفاوت داشته باشین و تغییر زیادی توی ظاهر خودتون به وجود بیارین و جسور هستید، انواع رنگ مو پاییزی فانتزی برای شما انتخاب خوبی هستند. در این قسمت بیایید برخی از محبوب ترین رنگ موی پاییزه فانتزی و ایده هایی برای ترکیب آن ها را بررسی کنیم. میتونین از این رنگ ها برای داشتن یه آرایش هالووین جذاب و فانتزی هم استفاده کنین و اونا رو با هم ترکیب کنید.

رنگ مو فانتزی پاییز

۱. رنگ مو قرمز پاییزی: قرمز، یه رنگ پر از انرژی و جذابیته که یه ظاهر جسورانه و جذاب بهتون میده. اگر میخواین یه ظاهر جسورانه و جذاب داشته باشین، طیف رنگ های قرمز تیره و روشن انتخاب خیلی خوبی برای شما به عنوان یه رنگ مو جدید برای پاییز به حساب میان.

رنگ مو قرمز پاییزی

۲. رنگ مو نارنجی پاییزی: اصلی ترین رنگ پاییزی مو، نارنجیه که یه رنگ خیلی گرم و قشنگه که پر از انرژی و حس خوبه. نارنجی یکی از رنگ های اصلی پاییز به حساب میاد که به عنوان رنگ مو هم یه انتخاب خوبه. ترکیب رنگ مو نارنجی پاییزی با رنگ قهوه ای هم خوب میشه و میتونین اون رو با انواع تکنیک های مختلف ترکیب کنید تا یه رنگ مو برای پاییزی جذاب ایجاد بشه.

رنگ مو نارنجی پاییزی

۳. ترکیب رنگ مو برای پاییز یاسی: بنفش یاسی هم یکی از رنگ های آرامش بخش و جذاب برای استفاده توی پاییزه. این رنگ مو در پاییز خصوصا برای کسایی که پوست روشنی دارن مناسبه و میتونید از این رنگ موی پاییزی به عنوان یه رنگ اصلی و یا با ترکیب رنگ های دیگه استفاده کنید.

ترکیب رنگ مو برای پاییز یاسی

۴. رنگ مو پاییزی دخترانه رنگین کمانی: رنگین کمانی یه ترکیب از تمام رنگ هاست. اگر میخواین موهای با تم پاییزی تری داشته باشین، میتونین از رنگ مو های پاییزی تیره تر استفاده کنین و اگر میخواین یه کم فانتزی تر باشه، میتونین رنگ های روشن تر رو انتخاب کنین تا یه رنگ مو شیک پاییزی و جذاب داشته باشین.

رنگ مو پاییزی دخترانه رنگین کمانی

توی این مقاله یه سری رنگ های پاییزی برای مو رو بررسی کردیم تا با شناخت و بررسی اونا بتونین یه رنگ مو مناسب پاییز و جذاب داشته باشین و بهترین رنگ و مدل رو برای خودتون انتخاب کنین. حتما از این رنگ ها ایده بگیرین، همچنین میتونین از یه آرایشگر حرفه ای پیشنهاد رنگ مو در پاییز بگیرین تا بهترین ها رو انتخاب کنین.