• نام نویسندهنویسنده :کارشناس زیبایی برورو
  • تاریخ انتشار :۲۹ مهر ۱۴۰۳
انواع مدل مو یلدایی ساده برای شب یلدا

شب یلدا، همیشه یه جشن مهم توی ایرانه و هممون زیبایی ها و جذابیت این شب رو خیلی دوست داریم. علاوه بر تزئینات زیبا و سفره های یلدایی، انتخاب یک مدل مو شب یلدا مناسب یه ظاهر خیلی خوشگل و زیبا به شما بده. اگه دنبال یه مدل مو یلدایی ساده و جذابی که بدون نیاز به ابزارهای حرفه ای قابل اجرا باشه و در عین حال مناسب حال و هوای سنتی و خاص یلدا باشه، توی این مقاله قراره انواع ایده مدل مو برای شب یلدا رو بررسی کنیم تا شما توی این شب جذاب، ظاهری زیبا و منحصر به فرد داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید و از بین تنوع بالای مدل های مختلف مو، بهترین مدل مو برای یلدا را برای خودتان انتخاب کنید.

مدل مو یلدایی

انواع جدیدترین مدل مو مناسب شب یلدا

در ادامه بیایید برخی از انواع مدل مو شب یلدایی را بررسی کنیم. از مدل های بافت تا ساده و با گیره و تل را در این بخش بررسی میکنیم تا به راحتی از آن ها ایده بگیرید.

مدل مو مناسب شب یلدا

1. مدل موی شینیون ساده بافته شده

شینیون بافته شده یکی از انواع محبوب ترین و زیباترین مدل مو برای شب یلدا اسان هستش که هم ساده و هم بسیار شیک و جذاب به نظر می رسه. این مدل با ترکیب بافت های ظریف و جمع شده در پشت سر، یه حس سنتی و جذاب رو بهتون میده. با این مدل مو ساده یلدا، خیلی راحت میتونین توی طول شب موهاتون رو مرتب نگه دارید و در عین حال یه جلوه خاص و منحصر به فرد داشته باشین.

مدل موی شینیون ساده بافته شده

2. مدل مو شب یلدا ساده دم اسبی

اگه دنبال یه مدل مو برای شب یلدا ساده هستید که هم سریع آماده بشه و هم خیلی جذاب باشه، مدل دم اسبی رو امتحان کنین. توی این مدل مو یلدایی دخترونه، میتونین موهاتون رو با یه کش به صورت دم اسبی پشت سرتون ببندید. برای اینکه حس شب یلدا رو منتقل کنین، میتونین از یه کش یا تل قرمز یا قرمز و سبز استفاده کنین. همچنین یه پاپیون قرمز بزرگ هم برای این مدل مو شب یلدا دخترانه هم خیلی شیکه.

مدل مو شب یلدا ساده دم اسبی

3. مدل موی باز با فرهای طبیعی

برای طرفدارای موهای باز و طبیعی، مدل مو برای شب یلدا با فرهای طبیعی بهترین انتخابه. این مدل، با ایجاد فرهای ملایم و طبیعی توی موها، یه حالت شاداب و زنده به چهره شما میده. این مدل به خصوص برای کسایی که موهای بلند و متوسط دارن مناسبه و میشه اون رو با اکسسوری های کوچک و براق مانند سنجاق های یلدایی هم تزیین کرد تا بهترین و زیباترین جلوه رو داشته باشه.

مدل موی باز با فرهای طبیعی

4. مدل موی نیمه باز با بافت

اگه دنبال یه ترکیب از موهای باز و جمع شده هستین، مدل موی نیمه باز با بافت میتونه یه گزینه خیلی خوب و مناسب برای شما باشه. توی این مدل مو واسه شب یلدا، بخشی از موها پشت سر به شکل بافت جمع میشه و باقی موها هم به شکل باز در پشت و شانه ها قرار میگیره. این مدل علاوه بر زیبایی خاصی که داره، یه حالت رمانتیک و دلنشین به ظاهر شما میده و میتونید اون رو با یه لباس سنتی یلدایی خیلی راحتی ست کنید.

مدل موی نیمه باز با بافت

5. مدل موی گوجه ای بالا

مدل موی گوجه ای بالا یکی از ترندهای محبوب مدل موی یلدایی توی سال های اخیره که برای شب یلدا خیلی مناسبه. توی این مدل، موها به صورت کاملا جمع شده و پیچیده در بالای سر قرار می گیرند که علاوه بر راحتی، جلوه ای شیک و خاص داره. این مدل به خصوص برای کسایی مناسبه که میخوان تمرکزشون رو روی آرایش صورت و لباس خودشون بزارن.

مدل موی گوجه ای بالا

6. مدل موی چتری همراه با موی باز

اگر یه مدل مو کوتاه شب یلدا دوست دارید، مدل چتری بهترین انتخابه. این مدل، به عنوان یه مدل مو برای شب یلدا زیر شال هم شناخته میشه و توی اون میشه چتری های مرتب و صاف در جلوی صورت قرار بگیرن و باقی موها به صورت باز و نرم توی پشت سر قرار دارن. این مدل خصوصا برای صورت های بیضی و کشیده جذابه و یه حالت ساده اما خیلی زیبا به چهره شما میده.

شب یلد بهترین فرصت برای دورهمی های خانوادگی و خاطره سازی های شیرین به حساب میاد و انتخاب یه مدل مو برای شب یلدا ساده و آسان که جذاب هم باشه، میتونه جذابیت و زیبایی شما رو توی این شب چند برابر کنه. مدل های ساده و شیک، از مدل مو بافت برای شب یلدا گرفته تا موهای باز با فرهای طبیعی، این امکان رو بهتون میدن تا بدون نیاز به صرف زمان زیاد، یه ظاهر جذاب و منحصر به فرد داشته باشید. در نهایت، مهمترین نکته اینه که یه مدلی رو انتخاب کنید که هم با استایل شخصیتون هماهنگ باشه و هم به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری بده.